Terület: Vagyonkár rendezés, helyszíni szemle
Probléma: Nehézkes feladatkiosztás, idoigényes adminisztráció, ellenorizhetetlen egyeztetés az ügyfelekkel
Integráció: A Synaptel alkalmazás a biztosító meglévo rendszereihez kapcsolódik
Ahogy érkezik egy új kárbejelentés, a hozzá tartozó szemle automatikusan átkerül a Synaptel rendszerbe és hozzárendelődik a felelős kárszakértőhöz. A szemle részletei automatikusan letöltődnek a kárszakértő telefonjára. Az így megkapott feladatlap minden adatot tartalmaz, ami alapján a szemle elvégezhető. A szakértőnek ehhez nem kell az irodában tartózkodnia, és nem kell belépnie a biztosító rendszerébe sem.
Ezt követően csak fel kell hívni az ügyfelet, megbeszélni a szemle időpontját, amit az alkalmazásban a szakértő könnyen és gyorsan be tud állítani. A telefonról a Synaptel alkalmazásból indított hívás minőségbiztosítási okokból – leegyeztetett részletek, megbeszélt időpontok dokumentálása céljából – rögzítésre kerül. A rögzített beszélgetést a telefon az akta mellé csatolja.
A kárszakértőnek nincs más dolga, mint a telefonon megnézni az aznapra ütemezett feladatait, és akár az alkalmazásból egy gombnyomásra indított navigáció segítségével a megtervezett útvonalon, a megadott időpontig eljutni a helyszínre.
A helyszínen a kárszakértő mobiltelefonjával a Synaptel alkalmazásból fotókat készít, ami azonnal és automatikusan feltöltődik a szerverre és bekerül a biztosító rendszerébe. Így akár arra is lehetőség van, hogy egy operátor, vagy a szakértő vezetője még a helyszíni szemle alatt ellenőrizze, hogy további fotó szükséges-e, így elkerülhető, hogy újra ki kelljen menni a helyszínre. A szemléhez tartozó űrlapokat a telefonon tölti ki a szakértő. Megegyezés esetén a kárszakértő a Synaptel alkalmazással hangfelvételt készít, melyen az ügyfél elismeri az egyezség tényét.
Egyszerűsített és egyezségi kárrendezés esetén, a szakértőnek a telefonon lezárja a szemlét és már nincs több teendője. A telefon folyamatosan jelenti a szemle állapotát a Synaptel szervere felé, ami ezeket átadja a biztosító rendszerének. Így késleltetés nélkül, azonnal bekerül a biztosító rendszerbe minden információ, automatikusan megindul a kifizetési folyamat és az ügyfél akár perceken belül SMS-ben értesítőt kaphat, hogy a kifizetés megtörtént.
Bonyolultabb károk esetén, ahol hosszabb mérlegelés szükséges, a szakértő a biztosító rendszerébe belépve tud dolgozni, ahol már a Synaptelből áttöltésre került minden fotó, hangjegyzet és űrlap, megspórolva rengeteg időt és adminisztrációt. Ráadásul minden fotóhoz és hangjegyzethez lokációs adat és időbélyeg kerül rögzítésre. A szerver felületen egy térképen megtekinthető, hogy melyik fotó hol készült, és az is látható, pontosan mikor.
A Synaptel rendszer működéséhez nincs szükség folyamatos online kapcsolatra, azaz ha egy szemle egyszer letöltődött a telefonra, akkor azt a szakértő akkor is el tudja végezni, ha éppen az adott helyszínen nincs mobilinternet-kapcsolat.
A rögzített anyagok a telefonon biztonságos módon tárolódnak, egészen addig, amíg nem lesz elérhető internetkapcsolat. Ekkor automatikusan feltöltődnek a szerverre.
Mindeközben a Synaptel rendszer teljesen zárt, azaz a fotózás, űrlapkészítés, hangjegyzet csak az alkalmazáson belülről érhető el, nincs lehetőség utólagos manipulációra. A mobil készülék lock kóddal védett (amit szintén a Synaptel rendszer biztosít), elvesztése esetén a szemle és ügyfél adatok nem kerülhetnek illetéktelen kezekbe, nem úgy mint a kinyomtatott szemle jegyzőkönyvek és szerződések, illetve egyéb mobilmegoldások esetén. Végső esetben a telefon távolról törölhető a Synaptel segítségével.
Terület: Értékesítés részleg minőségbiztosítása
Probléma: A bank munkatársainak kötelező rögzíteni az ügyfélbeszélgetéseket mobilon is, de nem találtak erre megoldást
A munkatársak az ügyféllel folytatott beszélgetéseket eddig csak a központban tudták lebonyolítani, hiszen csak ott nyílt lehetőség a beszélgetés rögzítésére. A munkatársak ma már a Synaptel alkalmazásnak köszönhetően mobiltelefonról is indíthatnak és azon is fogadhatnak hívásokat, hiszen azok automatikusan rögzítésre kerülnek, és azonnal feltöltődnek a vállalati szerverre.
A hívásokat minőségbiztosítási céllal később vissza is hallgatják a bank munkatársai, elemzik a beszélgetést, megbeszélik az esetleges erősségeket, gyengeségeket, így az értékesítő kollégák azonnal visszacsatolást, megerősítést kapnak, illetve folyamatosan fejlődnek.
A rögzített hívások később képzéseken, fejlesztés részéként bemutatásra kerülnek, a konklúzió pedig segít a hatékonyság további növelésében.
Ráadásul a direkt marketing hívásokat tiltó ügyfelek felhívása elkerülhető az alkalmazás segítségével.
A rögzített anyagok a telefonon biztonságos módon tárolódnak, egészen addig, amíg nem lesz elérhető internetkapcsolat. Ekkor automatikusan feltöltődnek a szerverre. Ha lemerül a telefon a hívás közben, csak az utolsó másodpercek veszhetnek el, az audio buffer méretétől függően. A telefon újraindításakor a többi elérhető, és feltöltésre kerül a szerverre.
A Synaptel segítségével tehát olcsón, könnyen és gyorsan bevezetésre kerülhet egy telesales rendszer, ami a minőségbiztosítási követelményeknek is megfelel. A munkatársaknak nem kell egy irodában lenniük, nem kell költséges rendszereket kiépíteni a telefonbeszélgetések rögzítésére. A Synaptel programja okostelefonra telepíthető, ezután pedig a beszélgetések könnyen és strukturáltan elérhetőek.
Terület: Mobil munkaerő irányítás – munkavégzés ellenőrzése, dokumentálása
Probléma: A terepen dolgozó kollégák irányítása, követése nem volt megoldott, megnőtt a visszaélések száma. Szükségessé vált az ellenőrzés, egyben a folyamatok dokumentálása
Integráció: A Synaptel beépült és kiegészíti a vállalat hagyományos folyamatirányítási rendszerét
A munkatársak számára kötelező a munkájukat dokumentálni. Mind anyagátvételnél, mind anyagátadásánál az alkalmazással fotókat kell készíteni. Szükség esetén hangjegyzettel kell kiegészíteni, akár az alvállalkozóval, partnerrel folytatott beszélgetést is fel kell venniük, természetesen a másik fél belegyezésével. Így elkerülhetőek a később viták, a késések megszüntethetőek.
Az információk strukturált, áttekinthető formában elérhetőek a központban. A fotók szintén azonnal láthatóak a szerveren, így ha szükséges új képek készítése, ez jelezhető a külső helyszínen dolgozó alkalmazottnak.
A feladatok állapotának nyomon követése valós időben, azonnal elérhető, illetve visszamenőleg is áttekinthető. Az irodában dolgozó munkatársak, jogosultságuknak megfelelően azonnal hozzáférnek az adatokhoz, illetéktelen módosítás, adatmanipuláció nem lehetséges.
A Synaptel segítségével a vállalat visszaszorította a visszaélések számát. Javította a terepen dolgozó munkatársak hatékonyságát. Növelte a menedzsment informáltságát és az ellenőrzés szintjét.